En Bæredygtig produktion iværksættes.

Pro-Rens første kapitel startes af iværksætteren Børge Petersen der havde en vision om at levere sanitetsprodukter til danske og udenlandske kunder, der efterspurgte privatelabel løsninger med fokuspunkt der drejede sig om  høj kvalitet, miljørigtige produkter og  en konkurrencedygtig pris.

Adressen hed Borupvej 20 i Borup inden en stærk vækst på baggrund af en stor indsats, muliggjorde en ny kapacitetsudvidelse til nye lokaler på den nuværende adresse, Springstrup 7 i Holbæk, hvor vi har befundet os siden 2009. Mens der var omkring 3.000 kvadratmeter på Borupvej, deler Pro-Ren gennem en dør nu 8.000 kvadratmeter med søstervirksomheden danPlast, som producerer og leverer emballagen som vores kunders varer fyldes i. Ved at have vores leverandør af emballage så tæt på, reduceres belastningen af miljøet, fordi vi sparer transporten af mere end 3.000.000 flasker årligt, som svarer til en reduktion på cirka 200 fyldte godstransporter. I dag administreres driften som en familie virksomhed hvor der er 16 ansatte, med Henrik Hansen som direktør og ejer samt hans børn Stine, Peter og Mads som sidder i bestyrelsen.

Vask hvide

Mission

Vi går ikke på kompromis med miljøet, og det afspejles også  i vores værdikæde. Vi har valgt at handle med leverandører der fokuserer på miljø, og vores produkter bærer præg af certificeringer fra uafhængige organisationer, som kvalitetsstempler ud fra vores indsats i miljø, medarbejderforhold og produkter der skåner brugere med hudallergi. Læs mere om vores certifikater her

Vision

Vi har en vision om at være en af de markedsledende elementer til levering, rådgivning og produktion af private label løsninger i Danmark. Vi er det bæredygtige valg, som kan ses gennem hele vores produktvej. Alt fra emballage, etiket og påfyldning er gennemført med fokus på at belaste miljø så minimalt som muligt. Det er tiltag som i sidste ende tilgodeser forbrugere såvel som miljøet, og derfor ved vi også at vi har implementeret en vision som vi kan bære på vores skuldre.

Sæbeannonce