Vores kerneområder

Private label

Vi brænder for at finde en løsning til dit behov, og derfor skal du vælge os som din leverandør samt konsulent og vejledende element, til dit nuværende eller næste private label projekt.

Private label løsningen er til dig der ønsker et unikt færdigprodukt der er skabt ud fra dine forudsætninger og ønsker. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten af produktløsninger og dets værdikæde, det gør vi ikke fordi at det sikrer, at du som kunde får det bedst mulige produkt.

Vi har tanke for miljøet gennem hele processen, som i sidste ende tilgodeser dig som kunde såvel som slutbrugeren. Indholdet i vores produkter kan også produceres uden allergifremkaldende stoffer, med de rigtige miljømærkninger. Dette er ikke et must, vi mener nemlig at det er op til dig som kunde at vurdere hvad du ønsker at dit produkt skal blive til.

Hvis du ønsker at høre mere, kan du sende en uforpligtende forespørgsel eller læse om emballage og receptmuligheder nedenfor.

Private label

Produktmuligheder